Ο Πωλητής Λιανικής

retsalesΗ λιανική πώληση έχει ανάγκη από στελέχη που να έχουν την ικανότητα να κερδίζουν την εμπιστοσύνη του πελάτη γρήγορα και να μπορούν να ικανοποιήσουν τις ανάγκες του άμεσα και αποτελεσματικά.

Με την ολοκλήρωση του σεμιναρίου οι εκπαιδευόμενοι θα μπορούν να αυξήσουν τις πωλήσεις τους μέσα από τη σωστή διαχείριση των πελατών τους, ενώ παράλληλα θα αυξάνουν τις επαναληπτικές επισκέψεις τους στην επιχείρηση.

Θέματα:

  • Η έννοια της πώλησης και τα στοιχεία που διακρίνουν την λιανική πώληση
  • Γίνετε οικοδεσπότης και υποδεχτείτε τον πελάτη σας σαν καλεσμένο σας
  • Οι ανάγκες των πελατών – Πώς εκφράζονται, γιατί κάποιες αποσιωπούνται και πώς να τις ανακαλύψετε
  • Παρουσιάστε το προϊόν σας αποτελεσματικά – Εξηγείστε, προβάλετε την προστιθέμενη αξία τους και καλύψτε όλες τις απορίες του πελάτη σας
  • Πουλήστε περισσότερα! Πώς να πείθετε τον πελάτη να αγοράζει ακριβότερα ή περισσότερα από ένα προϊόντα
  • Πώς να οδηγείτε τον πελάτη σας σε αγοραστική απόφαση, πότε είναι η σωστή στιγμή και πόσο να επιμένετε
  • Οι αντιρρήσεις των πελατών και πώς να τις χειριστείτε αποτελεσματικά
  • Ο δεκάλογος του επιτυχημένου πωλητή

Σε ποιους απευθύνεται:

Σε όλους τους πωλητές που έχουν πελάτη τον τελικό καταναλωτή (B2C), ανεξαρτήτως της εμπειρίας τους, του μεγέθους της επιχείρησης ή του είδους του προϊόντος /υπηρεσίας που πωλούν.

Διάρκεια:

17:00 – 22:00

Ημερομηνία διεξαγωγής:

Απρίλιος 2015

Τόπος:

Ξενοδοχείο Radisson Blu Park Hotel– Λεωφ. Αλεξάνδρας 10

Προσφέρεται:

  • Αναλυτικές σημειώσεις
  • Πιστοποιητικό παρακολούθησης
  • Καφές, αναψυκτικά

 

Δηλώστε συμμετοχή συμπληρώνοντας τα στοιχεία σας στην παρακάτω φόρμα

ή τηλεφωνήστε στο 210-3301659.

Captcha:
9 + 9 =