Άριστη Εξυπηρέτηση
Είτε πρόκειται για εξυπηρέτηση στη διάρκεια της πρώτης επαφής του πελάτη με την επιχείρηση είτε για ανταπόκριση σε προβλήματα ή απορίες μετά την αγορά κάποιου προϊόντος ή υπηρεσίας, ο τρόπος που ο πελάτης θα εξυπηρετηθεί διαμορφώνει τη συνολική άποψή του για την επιχείρηση, η οποία και θα τον οδηγήσει στην τελική του απόφαση αγοράς ή παραμονής του στην επιχείρηση.
Γιαυτό όλα τα άτομα που έχουν επαφή με πελάτες πρέπει να είναι άριστα εκπαιδευμένα στο πώς θα τους διαχειρίζονται ώστε να βεβαιώνουν πως σε κάθε περίπτωση ο πελάτης είναι ευχαριστημένος και θα μιλήσει και σε άλλους για αυτή τη θετική του εμπειρία.
Το πρόγραμμα Άριστη Εξυπηρέτηση θα δώσει στα στελέχη της επιχείρησης που έρχονται σε επαφή με πελάτες, όλες τις απαραίτητες δεξιότητες για να δημιουργούν ενθουσιασμένους και πιστούς πελάτες.
Διάρκεια:
16 ώρες (2 ημέρες 8 ωρών)
Μέθοδος:
Εργαστηριακή μορφή υπό την καθοδήγηση συντονιστή
Απευθύνεται:
Σε όλα τα άτομα της επιχείρησης που έρχονται σε επαφή με πελάτες