Διαχείριση Παραπόνων

Face of young charming confident woman with headsetΗ διαχείριση των παραπόνων των πελατών είναι κριτικής σημασίας καθώς από την αποτελεσματικότητά της είναι κρίνεται η παραμονή των πελατών στην επιχείρηση και συνεπώς και η βιωσιμότητά της.

Το πρόγραμμα Διαχείρισης Παραπόνων είναι ένα μοναδικό πρόγραμμα που θα οπλίσει τα στελέχη της επιχείρησης, είτε αυτά που έρχονται σε προσωπική επαφή είτε αυτά που είναι επιφορτισμένα με την τηλεφωνική εξυπηρέτηση, με τις δεξιότητες εκείνες που είναι απαραίτητες για να αντιμετωπίζουν αποτελεσματικά κάθε παράπονο και να βεβαιώνουν πως ο πελάτης θα παραμείνει στην επιχείρηση.

Διάρκεια:

12 ώρες

Μέθοδος:

Εργαστηριακή μορφή

Απευθύνεται:

Στο προσωπικό των Call Centres και σε όλο το προσωπικό που έχει επαφή με πελάτες της επιχείρησης