Εποπτεία Εξυπηρέτησης
Τα στελέχη της εξυπηρέτησης έχουν να διαχειριστούν τόσο ομάδες πωλητών όσο και ποσοτικούς στόχους και η επιτυχία τους εξαρτάται από την επιμέρους επιτυχία κάθε πωλητή τους αλλά και από την ομάδα σαν σύνολο. Και όσο καλύτερα λειτουργεί η ομάδα τόσο αποδοτικότερο γίνεται το κάθε μέλος της.
Το πρόγραμμα της Εποπτείας Εξυπηρέτησης θα βοηθήσει τους υπευθύνους της εξυπηρέτησης να μπορούν να εντοπίσουν γρήγορα τα δυνατά και αδύνατα σημεία κάθε μέλους της ομάδας τους και στη συνέχεια να επεμβαίνουν με αποτελεσματικό τρόπο για τη βελτίωση των αδυνάτων, βεβαιώνοντας παράλληλα τη συνοχή της ομάδας και την επικέντρωσή της στους στόχους ώστε να φέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα.
Διάρκεια:
16 ώρες (2 ημέρες των 8 ωρών)
Μέθοδος:
Εργαστηριακή μορφή υπό την καθοδήγηση συντονιστή
Απευθύνεται:
Σε όλα τα στελέχη των εξυπηρέτησης που έχουν την ευθύνη ομάδας