Η σημασία της Άριστης Εξυπηρέτησης

customer care awΤο σημαντικότερο στην παροχή άριστης εξυπηρέτησης είναι να έχει το σύνολο του προσωπικού επίγνωση της σημαντικότητας της εξυπηρέτησης για την επιχείρηση και να έχουν όλοι κατανοήσει στον ίδιο βαθμό ποιο είναι το είδος της εξυπηρέτησης που η επιχείρηση έχει θέσει ως στρατηγικό της στόχο.

Το πρόγραμμα έχει στόχο να αφυπνίσει το προσωπικό για τη σημαντικότητα της παροχής άριστης εξυπηρέτησης αλλά και να βεβαιώσει πως έχει γίνει αντιληπτή από το σύνολό του ο ορισμός της Ποιοτικής Εξυπηρέτησης όπως την αντιλαμβάνεται και την επιθυμεί η επιχείρηση.

 

Διάρκεια:

4 ώρες

Μέθοδος:

Εργαστηριακή μορφή υπό την καθοδήγηση συντονιστή

Απευθύνεται:

Σε όλο το προσωπικό της επιχείρησης