Άριστη Εξυπηρέτηση

business-man-and-woman1Όταν πρόκειται για του πελάτες τίποτα δεν είναι σημαντικότερο από το πώς αισθάνονται για την επιχείρηση. Ο ικανοποιημένος πελάτης όχι μόνο θα αγοράσει αλλά θα ξαναέρθει. Απεναντίας ο δυσαρεστημένος ακόμα και να αγοράσει μια φορά δύσκολα θα επανέλθει, ενώ θα μοιραστεί την κακή του εμπειρία με τον κύκλο του.

Η ποιότητα της εξυπηρέτησης των πελατών αποτελεί το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα των επιτυχημένων επιχειρήσεων. Με την ολοκλήρωση του σεμιναρίου οι συμμετέχοντες θα έχουν αποκτήσει τις γνώσεις και τις δεξιότητες που θα τους βοηθήσουν να παρέχουν εξυπηρέτηση 5 αστέρων στους πελάτες σας.

 

Θέματα:

  • Η έννοια του πελάτη και η σημασία της εξυπηρέτησης για την επιτυχία της επιχείρησης
  • Τα επίπεδα ικανοποίησης του πελάτη και η σχέση τους με την αγοραστική του συμπεριφορά
  • Η υποδοχή του πελάτη για ένα επιτυχημένο ξεκίνημα
  • Η γλώσσα του σώματος και πώς να χρησιμοποιείται θετικά
  • Πώς να ανταποκριθείτε στις επιθυμίες του πελάτη
  • Διαχείριση απαιτητικών πελατών

 

Σε ποιους απευθύνεται:

Σε όλους όσους έρχονται σε επαφή με πελάτες της επιχείρησης.

Διάρκεια:

17:00 – 22:00

Ημερομηνία διεξαγωγής:

Απρίλιος 2015

Τόπος:

Ξενοδοχείο Radisson Blu Park Hotel– Λεωφ. Αλεξάνδρας 10

Προσφέρεται:

  • Αναλυτικές σημειώσεις
  • Πιστοποιητικό παρακολούθησης
  • Καφές, αναψυκτικά

 

Δηλώστε συμμετοχή συμπληρώνοντας τα στοιχεία σας στην παρακάτω φόρμα

ή τηλεφωνήστε στο 210-3301659.

Captcha:
12 + 11 =